Our AnniversaRRy

Daisypath Anniversary tickers

Aisyah Safiyyah Binti Hisham

Lilypie First Birthday tickers

Ragam Kamu ^_^

menjadi seorang pendidik sudah semestinya saya akan melalui pelbagai suka-duka..walaupun bidang tugas saya bukanlah pendidik di sekolah rendah atau menengah namum apabila berada di dalam situasi mengajar sudah pasti kita akan melalui pelbagai pengalaman baru... apa tidaknya.macam2 karenah terpaksa saya tempuhi setiap hari..pengalaman2 ini membuatkan bidang pendidikan sudah menjadi minat saya...kalau diingat2kan masa belajar dulu, presentation adalah satu tugas yang amat saya takut...mana tidaknya, kena berdiri di depan orang ramai pulak tu..saya ni dah la jenis yang penakut + malu...adui..mahu pengsan dibuatnya....
sem II 2010/2011..saya telah diberi beban mengajar sebanyak 4 subjek..3 daripadanya adalah calculus dan satu subjek matematik asas...calculus merupakan "killer subject" bagi kebanyakkan pelajar..bukan saja di IPTS tetapi bila sebut saja subjek ini di IPTA pasti mereka akan pening kepala memikirkan result yang bakal mereka dapat...A, B, C, D atau KO!!! hehehee..tapi bagi saya calculus is not a difficult subject..asalkan konsep ada dalam tangan dan rajin buat exercises..insyaAllah mereka akan dapat result yang baik....
kali ini saya nak kongsi bagaimana seorang pelajar mempunyai semangat yang tinggi dalam belajar terutama subjek math...score mesti tinggi punyer...hehehe...biarpun kali ini score dia bkn 100%..tapi boleh dikira baik dan memuaskan... cuba tgk score die...



tapi mana hilangnya 2 markah untuk paper calculus ni??? inilah persoalannya...adakah soalan saya terlalu susah atau banyak sangat soalan sampai tak sempat nak semak?? aduiiii...jawapannya ada pada gambar di bawah....^_^



diakhir kertas jawapan dia telah menulis sebuah poem dan melukis gambar doraemon yang sudah semestinya menjadi idola dia..hehehe...



poem yang mengandungi 3 parts...dalam poem dia ada menyebut "if you want me (100%), you must to do it something right"...makna yang penuh mendalam bagi seorang pelajar buat pensyarahnya...


di muka surat terakhir..sudah pasti ada kartun kegemarannya..doraemon yang penuh dengan keajaiban....lucunya...



"this picture is for me....thanks (^_^)..next time, please score 100%"



i'm also love mathematics... mathematics is my best subject..you know why?
because you + me = ♥♥



Drawer by "????" Trade mark..



also writer by "???"

tapi disebalik semua ini..siapakah gerangan yang telah melukis gambar2 di dalam kertas jawapannya...hehehee..sambil menjawab sempat lagi dia melukis...



"Mr. J????"

1st time dapat student macam ni...hepi jugak..dapat poem dan doraemon free....nanti ada lagi test2..confirm dapat poem lagi....(",)


0 comments:

Post a Comment