Our AnniversaRRy

Daisypath Anniversary tickers

Aisyah Safiyyah Binti Hisham

Lilypie First Birthday tickers

QuiLL!nG......mY New HoBbY

begini al-kisah hobby br aku....quilling..hasil kerja ini menggunakan kertas A4 biasa sajer...biasa la mula2 bt..tak berani lagi nk guna kertas mahal..kretiviti baru aku ni ad jgk ciplak2 dr owg..takde idea lagi la...but...buat masa skrg aku terpaksa tangguh dulu kerja2 ni...nak buat mcm mane..class dh start..nk celah2 time keje pn xsempat..nnt semput yang dapat..pe2 pun ni lah hasil kerja aku yang tak seberapa...hehehehehee...maaalluuuuuuu.....tp boleh la kongsi2 ngn blogger y lenn..



sesuai untuk kad hari lahir



hehehe...ni burung yang tengah angau...bak kata pepatah "bagai pungguk rindukan bulan"



contoh-contoh bookmarks rekaan sendiri...ni belum siap sebab bahan2 belum cukup....



simple jerrr.....



colourful....=)
jantung hatiku.....design paling aku suke...simple tapi membawa erti kasih sayang...



bunga....



rama-rama cantik...ikan keli....sambung sendiri laaa...



black and red luv...



same design but the different colour.....



ni terlalu simple....xde idea dah kot..heheheee



butterfly mencari bunga ros agaknya..



sekarang terbukti aku buat sume ni time opis hour...hahahaha..



bookmark....


0 comments:

Post a Comment