Our AnniversaRRy

Daisypath Anniversary tickers

Aisyah Safiyyah Binti Hisham

Lilypie First Birthday tickers

♥♥ menanti hari bahagia ♥♥

hari yang bahagia? hari pe ek?hari lahir? hari guru? hari raya? hari bla..bla...? xkisah la hari pe2 pn asalkan ari tu blh buat aku hepi..bagi aku hari yang bahagia adalah hari yang dh lama aku nantikan..setelah menghitung hari selama 6bulan, kini cuma tinggal 12 ari lagi..perasan aku kini bercampur-gaul...hepi (^_^) + berdebar ("_") + mcam2 lagi..xtahu nk gambarkan cmne lagi...fuhhh...2weeks bkn la lama lagi..aku semakin hampir dengannya...thanks God..kerana dh kurniakan dia buatku..sumenya aku xsangka..kenal n rancang bukannya lama...tp dengan restu family aku dan dia sume y dirancang berjalan lancar...agak sukar untk aku tempoh ari2 lalu...bnyk jgk cobaan ('',) yg dtg..tp aku bersyukur kerana die bnyk tenangkan aku n cari penyelesaian y terbaik utk kebaikan bersama..thanks mimiku ;-)

skrg ni dh 98% siap..alhamdulillah..aku arap ape yg dirancang berjalan ngn lancar..xde lagi halangan2nya..aku harap 6 Jun merupakan hari yang paling bahagia buat kami...semoga ikatan kebahagiaan yang kami bina akn berkekalan dan sentiasa dirahmati..sume silap salah kami sebelum ni diampunkan....semoga wujud baiti jannati seperti kami idamkan....(~_~)




salah satu persiapan perkahwinan kami..membeli-belah di East Coast Mall Kuantan...

0 comments:

Post a Comment